Najčastejšie kladené otázky na chate, mailom či telefonicky k ponuke, objednaniu, doručeniu či reklamáciám.

Ako nakupovať?

Vyberte si produkty v našom menu aleo použite hľadanie po kliku na ikonu lupy v hornej časti stránky.  Následne už len stačí kliknúť na ikonku košíka a pokračovať nákupným procesom. V každom bode je k dispozícii nápoveda, ktorá vám pomôže pohnúť sa ďalej a vyplniť do daného políčka tie správne informácie.
 
Platiť môžete na dobierku v hotovosti pri prevzatí balíka, bankovým prevodom na účet alebo online kartou. Používame GoPay, čo je brána prijímajúca platby od všetkých kariet, bitcoinov či smsiek ktoré sú na trhu.
 
Následne obdržíte mail od prepravnej spoločnosti a zásielka bude na ceste k tebe čo najskôr.

Dostupnosť

Pokiaľ je tovar na sklade, vašu objednávku sa snažíme zabaliť a vybaviť v čo najkratšom čase. Očakávať ju môžete do 24 hodín, ak tovar objednáte skôr ako nás navštívi kuriér. Ak objednáte v piatok ráno, budeš mať objednávku doma v pondelok. 

Pokiaľ daný tovar nie je skladom, môže to byť z rozličných dôvodov. Bežné doskladnenie trvá približne 2-3 týždne.

Jim má však aj niekoľko produktov označených ako Limitovaná edícia. Tie keď sa predajú, sú navždy fuč.

Balenie

Chcete, aby vám domov neprišiel balík akoby ho "krava v pysku mala"? Vaše objednávky balíme prezícne a atraktívne. Neveríte? Tak objednajte a uvidíte! 

Pokiaľ si želáte zabaliť vašu objednávku špeciálne, pokiaľ sa napríklad jedná o darček, dajte nám vedieť a zariadime to.

Podpora

Pokiaľ máte nejaké otázky, potrebujete poradiť alebo si neviete dať s niečím rady, obráťte sa na nás na chate, emailom či telefonicky. Radi poradíme a pomôžeme.

Ponuka

Neustále sa snažíme rozširovať portfólio. Novinky ako aj pevné a overené stálice u nás nájdete vždy. Snažíme sa v našom obchode držať rozmanitosť tak, aby si každý našiel niečo pre seba.

Nenašli ste, čo ste hľadali? Ozvite sa nám, pokúsime sa to napraviť.

Pohodlné nakupovanie

Náš eshop je navrhnutý a optimalizovaný pre prehliadanie z mobilov, tabletov a samozrejme počítačov pre vaše maximálne pohodlie.

Môžete v ňom preto nakupovať pohodlne prakticky z akéhokoľvek miesta s prístupom na internet.

Reklamácie

Ajaj. Kuriér niečo zmrvil, balík poškodený, tovar zničený, faktúra premočená, koniec sveta. Odfoťte, čo sa stalo a pošlite nám to spolu s popisom mailom. Budeme sa snažiť situáciu vyriešiť k vašej maximálnej spokojnosti.

Stav objednávky

Stav svojej objednávky môžete sledovať v svojom zákazníckom účte. O prijatí zásielky do prepravy vás bude informovať kuriérska spoločnosť mailom a smskou na vami uvedené kontakty.

V blízkej budúcnosti plánujeme pridanie tracking linkov pre kuriérsku prepravu.

Produkt pridaný do zoznamu prianí
Produkty pridané na porovnanie

Stránka používa cookies. Viac sa o nich dočítate tu. Bez registrácie sú dáta anonymné, po registrácii máte plné právo s nimi manipulovať podľa vášho želania.